ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie

ViacomCBS wkracza na rynek premium SVoD z nową usługą, która ma się pojawić w pierwszym kwartale 2021 r. na trzech „rynkach priorytetowych”. W ofercie znajdą się hity filmowe i klasyka, filmy dla dzieci, seriale fabularne premium, komedie i rozrywka oraz dokumenty.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie

Nowa usługa SVoD zostanie uruchomiona najpierw w Australii, Ameryce Łacińskiej i krajach skandynawskich. Będzie skierowana do odbiorców w każdym wieku i obejmująca ekskluzywne i biblioteczne treści pochodzące z portfolio marek ViacomCBS.

Na platformie będzie można zobaczyć premierowe seriale i programy pochodzące z Showtime, np. science fiction "Halo" czy "American Rust", a także "Guilty Party" i "The Harper House" z CBS All Access, usługi transmisji strumieniowej premium w USA.

Wdrożenie będzie przebiegać równolegle z ciągłym rozszerzaniem bezpłatnej, zawierającej reklamy usługi przesyłania strumieniowego ViacomCBS - Pluto TV. Ta platforma streamingowa zadebiutowała niedawno w hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej po wcześniejszych premierach w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Debiut w Brazylii i Hiszpanii planowany jest do końca 2020 r., a we Francji i Włoszech w 2021 r.

Nieznana nazwa i ceny

Oferta treści usługi SVoD będzie się różnić w zależności od rynku, na którym będzie działała, ale docelowo mają to być "tysiące godzin" z przebojami i klasycznymi filmami, dla dzieci, serialami fabularnymi premium, komediami i rozrywką oraz dokumentami.

ViacomCBS zapowiedział, że „ostatecznie będzie dążył do dopasowania lub przewyższenia ofertą innych usług przesyłania strumieniowego”.

- Uruchomienie usługi przesyłania strumieniowego o bardzo dużych rozmiarach będzie przełomem dla ViacomCBS i może pomóc nam stać się równie potężnym graczem w międzynarodowym streamingu, jak w telewizji linearnej - powiedział portalowi C21media David Lynn, prezes i dyrektor generalny koncernu mediowego.

- Będziemy oferować treści na światowym poziomie po bardzo konkurencyjnej cenie i jesteśmy przekonani, że będą one atrakcyjne dla widzów na całym świecie i zapewnią duży potencjał wzrostu na każdym rynku - dodał.

Nie wiadomo jeszcze, jak będzie nazywała się nowa platforma, ani jakie ceny za subskrypcję będzie oferowała. Ma zostać uruchomiona w 2021 r. w Australii, Ameryce łacińskiej, w tym w Argentynie, Brazylii i Meksyku oraz krajach skandynawskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski