Viki Gabor i Marcin Maciejczak w reklamie Pumy (wideo)

Puma prezentuje kampanię najnowszego modelu butów RS-2K Internet Exploring z udziałem piosenkarki Viki Gabor i piosenkarza Marcina Maciejczaka, który właśnie dołączył do grona ambasadorów tej marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Viki Gabor i Marcin Maciejczak w reklamie Pumy (wideo)

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii przenoszą się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka materiałów zdjęciowych oraz wideo,  mocno nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony, czy hologramy, no i przede wszystkim zachłyśnięcie się błyskawicznym rozwojem internetu.

Fani młodych artystów będą mogli dodatkowo skorzystać z instagramowego filtra, który również przeniesie ich do lat 2000. Odwołuje się on bezpośrednio do odważnej kolorystyki butów oraz wykorzystuje motyw przewodni – okna przeglądarki internetowej.

grafika
grafika

Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne w sześciu miastach Polski, digital oraz reklamy na witrynach w sklepach Puma.

Kreacją zajęła się agencja high&, reżyserią i postprodukcją studio PWEE3000, zakupem mediów Havas Media. Działani public relations prowadzi agencja teal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"