SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vision Group wypromuje “Fit for work”

Agencja Vision Group w czerwcu 2011 r. rozpoczęła obsługę public relations polskiej edycji projektu “Fit for work”, który został objęty Patronatem Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Do obsługi projektu dedykowany jest czteroosobowy zespół agencji.

Tegoroczna edycja projektu jest realizowana po raz pierwszy w Polsce, we współpracy pomiędzy Fit for Work Europe Coalition i Stowarzyszeniem CEESTAHC.

Dołącz do dyskusji: Vision Group wypromuje “Fit for work”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl