VML Poland przejmuje od Sensis internetową obsługę Red Bulla

Agencja VML Poland wygrała przetarg na internetową obsługę marki Red Bull na polskim rynku. Poprzednio zajmowała się tym agencja Sensis.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

VML Poland będzie odpowiadać za przygotowanie rocznie kilkunastu aktywacji internetowych marki Red Bull, związanych z wydarzeniami specjalnymi i eventami organizowanymi przez nią w Polsce. Pierwsze działania zaplanowano już na grudzień.

Red Bull i VML Poland nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę ani które inne agencje brały udział w tym przetargu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta