VoD.pl z nowym logo oraz produkcjami z MTV i Comedy Central

Serwis VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie. W ramach umowy z Viacom International Media Networks w witrynie pojawiły się wybrane seriale i produkcje ze stacji MTV i Comedy Central.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
VoD.pl z nowym logo oraz produkcjami z MTV i Comedy Central

Nowa identyfikacja vod.pl powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.

- Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się vod.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez vod.pl - opisuje Bartłomiej Kozłowski.

Stopniowo w serwisie mają być wprowadzane kolejne zmiany.

grafika

Ponadto Grupa Onet-RAS Polska zaczęła współpracę z Viacom International Media Networks, w ramach której na VoD.pl pojawiło się ponad 300 odcinków produkcji z MTV i Comedy Central, m.in. seriali „Inna”, „Broad City” i „Scrubbing in” oraz programów „Ekipa z Newcastle”, „Catfish”, „Niemożliwe”, „Nastoletnie matki”, „Kodeks dziewczyny”; programy komediowe Comedy Central: „Adam's Devine House Party”, „Drunk History” czy „Half Hour”.

- Nowa współpraca z Viacom to kolejny ważny krok w realizacji naszej wizji – stworzenia serwisu VOD, który zapewni szeroki, legalny dostęp do polskich i zagranicznych produkcji w jednym miejscu. Jednocześnie nowa identyfikacja wizualna ma za zadanie odzwierciedlić atrakcyjność, różnorodność oraz aktualność oferty, jaką posiada serwis VoD.pl - komentuje Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający witryny.

Jesienią ub.r. na VoD.pl pojawiły się produkcje Telewizji Polsat i Grupy TVN, poprzednio dostępne tylko na platformach tych nadawców: Ipli i Playerze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP