Walka o ropę na Discovery Channel

We wrześniu Discovery Channel zaprasza wszystkich widzów o stalowych nerwach, szukających prawdziwych emocji i niezwykłych wyzwań do oglądania jedynej w swoim rodzaju serii pt. 'Walka o Ropę'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

15 września ruszy przygotowana przez Front Design ogólnopolska kampania promocyjna.

Głównymi bohaterami serii są pracownicy platform wiertniczych, zmagający się z trudami prac naprawczych oraz ogromem zniszczeń wywołanych na Zatoce Meksykańskiej przez szalejące w zeszłym roku huragany Katrina i Rita. To program o bohaterach jednej z największych misji rekonstrukcyjnych od czasów II Wojny Światowej.

Kampania promująca serię Discovery Channel obejmie outdoor, prasę i radio. Główna kreacja stworzona na potrzeby akcji doskonale obrazuje niebezpieczeństwo związane z pracą na platformach wiertniczych. Ludzie odbudowujący infrastrukturę naftową na Zatoce Meksykańskiej muszą stawiać czoła 10-metrowym falom, wiatrowi o prędkości 130 km/h i ulewnym deszczom. Chcieliśmy wiernie oddać dramaturgię i niebezpieczeństwo sytuacji, w jakiej się znaleźli - opowiada dyrektor kreatywny Front Design, Rafał Krystosiak.

Wizualizacja przedstawia dwóch mężczyzn pracujących podczas sztormu. Wiszą oni na linach przymocowanych do wielkiej, stalowej konstrukcji. Przekazowi towarzyszy specjalnie wymyślone z tej okazji hasło: „Dla nas to był Huragan Katrina, dla nich dzień jak co dzień”, który wskazuje, że pracownicy platform wiertniczych wykonują powierzone zadania bez względu na sytuację i nie myślą o sobie jak o bohaterach.

Wzmocnieniem i uatrakcyjnieniem przekazu będą specjalne manekiny ludzkich rozmiarów, przymocowane do 6 gigaboardów w 6 największych miastach Polski. Chcieliśmy wyjść poza utarte ścieżki promocji i połączyć elementy tradycyjnego outdooru z ambientem. Wyprodukowaliśmy manekiny dopracowane w każdym szczególe - począwszy od właściwych proporcji, przez wymodelowaną twarz, aż po elastyczne małżowiny uszne. Efekt jest piorunujący! - dodaje Krystosiak.

Łącznie kampania obejmie 7 gigaboardów, 80 backlightów oraz reklamy w „Przekroju” i radiu RMF.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?