Walka PR-owców z katastrofami

Działania Pr-owców miały znaczący wpływ na wielkość pomocy udzielanej przez świat krajom, dotkniętym ostatnią klęską spowodowaną tsunami.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Wynika z raportu Globall Alliance of Public Relations and Communications Management. Według raportu działania z zakresu public relations zachęciły zarówno firmy jak i zwykłych ludzi do pomocy ofiarom klęski.

Sprawa pomocy świata Public Relations przy katastrofach została poruszona także podczas drugiej edycji Światowego Festiwalu PR w Trieście. Michael Morley z agencji Edelman uznał tam pogłębienie współpracy między organizacjami Public Relations a Amerykańskim Czerwonym Krzyżem za jedno z dziesięciu najważniejszych zadań stojących przed PR-owcami. Postulował on także takie szkolenia dla  menadżerów światowych korporacji  z zakresu PR, tak aby podczas katastrof mogli oni współpracować z organizacjami niosącymi pomoc. Tak wyszkoleni menadżerowie mogliby także pomagać przy opracowywaniu koncepcji odnowy turystyki w rejonach objętych katastrofami.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały