Warka z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją. W reklamach aktorzy-rycerze

Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Warka z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją. W reklamach aktorzy-rycerze

Nowa odsłona komunikacji to opowieść o grupie rycerzy, których przygody – pełne humoru, zaskakujących zwrotów akcji i codziennych wyzwań – stanowią serce kampanii reklamowej.

– Nowa platforma powstała, by uczcić bohaterów codzienności, którzy żyją zgodnie z własnymi wartościami i jasno określonymi priorytetami, stawiając czoła codziennym wyzwaniom. Bo przecież każdy z nas toczy dziś swoje bitwy. Nasi konsumenci to tacy współcześni rycerze, którzy każdego dnia dzielnie walczą o to, by ich bliscy czuli się bezpiecznie i dobrze. Doceniamy naszych bohaterów, ale też przypominamy, że warto czasami zrzucić tę ciężką zbroję i znaleźć chwilę wytchnienia najlepiej w swoim gronie. Kto jak nie Warka, z tradycją sięgającą 1478 roku – może o tym przypomnieć? – mówi Anna Owczarska, marketing manager marki Warka.

Spot i kampanię można już oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

Tradycja i nowoczesność

Nowa identyfikacja wizualna łączy tradycję piwowarską z odważnym, współczesnym designem. Sercem tej zmiany jest tarcza Warki — symbol inspirowany średniowieczną heraldyką i współczesnymi emblematami klubów sportowych. Ma oznaczać siłę, lojalność, dumę i poczucie przynależności – wartości bliskie marce Warka oraz jej konsumentom. Tarcza i mocna wyrazista czerwień podbijają widoczność na półce.

– Dzięki zmienionej identyfikacji Warka manifestuje swoje wartości, takie jak tradycja i solidność, ale też staje się bardziej wyrazista i spójna. Wprowadzony symbol tarczy wzmacnia zasoby marki, pozwala uspójnić całe portfolio i komunikację Warki we wszystkich punktach styku z konsumentami – mówi Marta Kuropatwińska, dyrektor marketingu ds. mainstream portfolio.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja TWIN. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyreżyserował Maciek Kowalczuk, autorem zdjęć jest Wojciech Szepel, a wyprodukowane zostały przez Michała Cichomskiego – dom produkcyjny Opus Film.  

Za postprodukcję obrazu odpowiada studio RIO de Post, za udźwiękowienie studio Głośno. Nową identyfikację stworzyła agencja Touchideas.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu