SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warszawa w międzynarodowych mediach

20 kwietnia br rozpoczęła się kampania reklamowa Warszawy, która dotrze do milionów odbiorców na całym świecie.

Spoty telewizyjne promujące stolicę Polski w międzynarodowej stacji BBC World oraz reklama prasowa w prestiżowej gazecie International Herald Tribune to rezultaty działań fundacji Warsaw Destination Alliance, która od czterech lat pracuje nad budowaniem pozytywnego wizerunku miasta na świecie.

Koszt kampanii to prawie milion dolarów.

Tegoroczna promocja Warszawy w BBC World to kolejna kampania telewizyjna fundacji Warsaw Destination Allinace. W roku 2004 spot Let’s Warsaw Together emitowany był w stacji przez pięć tygodni. Tym razem kampania potrwa przez 30 dni z planowaną emisją 250 spotów. Ponadto, działania promocyjne otrzymają dodatkowe wzmocnienie od stacji BBC World.

Dzięki niedawnemu pojawieniu się w Polsce EMS (European Media & Marketing Survey) BBC World jeszcze bardziej angażuje się w promocję Polski, przeprowadzając na potrzeby Warsaw Destination Alliance badania ankietowe wśród widzów stacji – mówi Rufus Weston, Research Manager, BBC World. Badania dotyczyć będą opinii o Polsce – sytuacji ekonomicznej, udogodnieniach dla biznesu i organizacji konferencji, oraz głównych miastach Polski, szczególnie o Warszawie. BBC World jako pierwsza międzynarodowa stacja wyraziła zainteresowanie rozszerzeniem badań opinii publicznej EMS na Polskę – podkreśla Weston, wskazując zaangażowanie stacji we współpracę z Warsaw Destination Alliance oraz zainteresowanie BBC World Polską.

Równolegle do kampanii telewizyjnej w BBC World WDA zaplanowało serię reklam w International Herald Tribune – najpopularniejszym międzynarodowym dzienniku. IHT jest prestiżowym tytułem, który dociera do ponad pół miliona dobrze sytuowanych i wpływowych czytelników w całej Europie i Azji. 20 kwietnia opublikowany zostanie pierwszy materiał reklamowy, który znajdzie się również w internetowej wersji gazety. Dzięki temu informacje
o stolicy Polski trafią do odbiorców związanych z biznesem na całym świecie.

Działania, które realizuje Warsaw Destination Alliance we współpracy ze światowymi mediami opiniotwórczymi to ogromne osiągnięcie, z którego korzyści czerpać będą nie tylko Warszawiacy, ale i cała Polska. Dzięki bezprecedensowym przedsięwzięciom promocyjnym, podejmowanym przez Fundację wizerunek Warszawy na świecie ulega pozytywnej zmianie. Ponadto, rozwój WDA, obecność w prestiżowych mediach światowych oraz z sukcesem realizowane projekty przyciągają zainteresowanie ogromnych koncernów, mediów, firm oraz organizacji, które dostrzegają znaczenie budowania pozytywnego wizerunku Warszawy dla rozwoju biznesu i turystyki w stolicy i całej Polsce. Dzięki temu grono członków Fundacji stale rośnie, równolegle z liczbą realizowanych przedsięwzięć.

Wśród planowanych na najbliższy czas inicjatyw znajduje się między innymi MultiFest – letni Festiwal Kultury i Sztuki organizowany przez Warsaw Destination Alliance we współpracy z Urzędem Miasta Warszawy. Pierwsze wydarzenie z tego cyklu odbędzie się latem tego roku. Stolica zaoferuje turystom z całego świata różnego rodzaju atrakcje z dziedziny kultury i sztuki.

*Warsaw Destination Alliance to fundacja stworzona przez największe sieciowe hotele warszawskie: Hyatt Regency Warsaw, Holiday Inn Warszawa, InterContinental Warszawa, Le Regina, Le Royal Meridien Bristol, Marriott Warsaw, Radisson SAS Centrum Hotel, Hotel Rialto, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Sofitel Victoria, Residence St. Andrews Palace, The Westin Warsaw, Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, Novotel Warszawa Centrum, Best Western Hotel Mazurkas, Polonia Palace Hotel. Tworzą ją również linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, galerie, muzea oraz koncerny spożywcze. Działalność Fundacji została zainicjowana przez Alexa Kloszewskiego, byłego Dyrektora Generalnego hotelu InterContinental Warszawa oraz Gerda Bauera z hotelu Sheraton w Warszawie. Fundacja utrzymywana jest ze składek członkowskich, dobrowolnych opłat marketingowych na promocję Warszawy, darowizn, zbiórek, aukcji i imprez.

Dołącz do dyskusji: Warszawa w międzynarodowych mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl