Wartość sprzedaży wzrosła o 55 proc.

home.pl osiągnął rekordowy wzrost sprzedaży usług internetowych w pierwszym kwartale 2006 roku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wartość sprzedaży usług internetowych home.pl w pierwszym kwartale 2006 roku wyniosła 4,77 mln zł i była wyższa o ponad 55 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 roku. Zysk brutto* wypracowany przez firmę w pierwszych 3 miesiącach roku wyniósł 1,01 mln zł i był wyższy o ponad 25 proc. niż rok wcześniej.

Znaczny wzrost wartości sprzedaży home.pl został osiągnięty dzięki rosnącemu popytowi na usługi serwerów WWW (Business Starter, Business Server i Business Server Pro) oraz domen internetowych ze strony małych i średnich przedsiębiorstw. Dynamicznie rozwijała się również sprzedaż usługi serwerów dedykowanych adresowanej do większych organizacji.

- Osiągnięty wzrost wartości sprzedaży w pierwszym kwartale pozytywnie nas zaskoczył, był o 10 proc. wyższy od prognozowanego. Dzięki dobrej sprzedaży domen internetowych z końcówką .EU możliwy jest jego dalszy wzrost w kolejnych kwartałach – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu