SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Waseet”: Czytaj [Łasit]. Łap okazje

Pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje” ruszyła kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika z ogłoszeniami „Waseet”. Akcja jest prowadzona w Warszawie.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa darmowego tygodnika ogłoszeniowego „Waseet” ma specyficznie edukacyjny charakter. Akcja pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje” wyjaśnia bowiem prawidłową wymowę nazwy tego czasopisma.




Kampania – zaplanowana do listopada – jest prowadzona w Warszawie, obejmując radio (Złote Przeboje i Eska Warszawa) oraz outdoor (tramwaje i siatki wielkoformatowe). Kreację na potrzeby tych działań przygotował Jędrzej Łaniecki, a media zaplanował dom mediowy Equinox.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Waseet”: Czytaj [Łasit]. Łap okazje

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
waldemar
Firma "Waseet" niestety okazała się bardzo nierzetelna, spakowali interes pozostawiając niezapłacone rachunki - okazuje się, że to jeszcze jedni naciągacze.
ten który dał się "nabić w butelkę"
8 8
odpowiedź