„Waseet”: Czytaj [Łasit]. Łap okazje

Pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje” ruszyła kampania reklamowa bezpłatnego tygodnika z ogłoszeniami „Waseet”. Akcja jest prowadzona w Warszawie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa darmowego tygodnika ogłoszeniowego „Waseet” ma specyficznie edukacyjny charakter. Akcja pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje” wyjaśnia bowiem prawidłową wymowę nazwy tego czasopisma. Kampania – zaplanowana do listopada – jest prowadzona w Warszawie, obejmując radio (Złote Przeboje i Eska Warszawa) oraz outdoor (tramwaje i siatki wielkoformatowe). Kreację na potrzeby tych działań przygotował Jędrzej Łaniecki, a media zaplanował dom mediowy Equinox.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały