SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Web 2.0 - wolimy oglądać niż zamieszczać

Web 2.0 to określenie stron internetowych, których treść jest generowana przez użytkowników.

Jednak jak wynika z badania firmy Hitwise, znikomy procent internautów umieszcza na takich stronach swoje materiały.

Zaledwie 0,16 procenta wizyt w serwisie YouTube dokonywanych jest przez użytkowników chcących zamieścić klip wideo, po to by mogli obejrzeć go inni. Podobnie jest w przypadku należącego do Yahoo serwisu fotograficznego Flickr, gdzie tylko 0,2 procenta odwiedzających umieszcza swoje zdjęcia.

Wyjątek stanowi Wikipedia, gdzie 4,6 procenta wizyt ma na celu edycję wpisów w tej popularnej encyklopedii internetowej.

Pomimo tak niskiego zaangażowania, liczba wizyt na stronach w stylu Web 2.0 w ciągu dwóch ostatnich lat wzrosła aż o 668 procent. W USA strony Web 2.0 stanowią obecnie 12 procent wszystkich odwiedzanych witryn – o 10 procent więcej niż dwa lata temu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Web 2.0 - wolimy oglądać niż zamieszczać

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl