SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WebTalk prowadzi działania digitalowe marki sloggi

Od lutego br. agencja WebTalk zajmuje się obsługą komunikacji w digitalu marki bielizny dla kobiet i mężczyzn sloggi. Do tej pory nie była ona obecna w mediach społecznościowych w Polsce.

Agencja WebTalk odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii obecności marki w digitalu. Obsługuje profile marki w mediach społecznościowych, realizuje sesje zdjęciowe, a także współpracuje z influencerami. Do zadań agencji należy również consulting i doradztwo strategiczne.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiadają Anna Luberska, social media manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, social media specialist.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, firmy podpisały umowę na czas nieokreślony.

Marka sloggi należy do spółki Triumph International.

Dołącz do dyskusji: WebTalk prowadzi działania digitalowe marki sloggi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl