WebTalk prowadzi działania digitalowe marki sloggi

Od lutego br. agencja WebTalk zajmuje się obsługą komunikacji w digitalu marki bielizny dla kobiet i mężczyzn sloggi. Do tej pory nie była ona obecna w mediach społecznościowych w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja WebTalk odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii obecności marki w digitalu. Obsługuje profile marki w mediach społecznościowych, realizuje sesje zdjęciowe, a także współpracuje z influencerami. Do zadań agencji należy również consulting i doradztwo strategiczne.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiadają Anna Luberska, social media manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, social media specialist.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, firmy podpisały umowę na czas nieokreślony.

Marka sloggi należy do spółki Triumph International.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej