'Weź kurs na Kubę'

Kampania Proximity dla Uniq Lisner Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Uniq Lisner Polska rozpoczął program motywacyjny skierowany do kanałów dystrybucji pod nazwą "Weź kurs na Kubę". Program jest skierowany do właścicieli hurtowni dystrybuujących produkty Uniq Lisner, a także do przedstawicieli handlowych tych firm i handlowców Lisnera.                   

Główną nagrodą w programie jest wyjazd na Kubę ufundowany dla najlepszych dystrybutorów. Najlepsi przedstawiciele handlowi za realizację ustalonych celów sprzedaży otrzymają sprzęt AGD i RTV. Agencja Proximity wraz z działem marketingu Uniq Lisner przygotowała szereg materiałów komunikacyjnych wprowadzających promocję i podtrzymujących kontakt z jej uczestnikami. Kampania mailingowa kierowana do dystrybutorów zaplanowana została na 5 odsłon. Jednocześnie Agencja (wraz ze Studiem Orbita) przygotowała stronę intranetową skierowaną do dystrybutorów i handlowców na której publikowane są bieżące informacje o programie. Komunikacja SMSowa podtrzymuje kontakt z przedstawicielami handlowymi i zachęca do odwiedzania Intranetu. Przedstawiciele Lisnera otrzymali prezentacje multimedialne i gadżety dla właścicieli sklepów spożywczych.   

Agencja Proximity realizuje projekt po wygranym przetargu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style