SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widownia 'Niani' prawie bez zmian

Czwartą serię 'Niani' oglądało w TVN niemal tyle samo widzów, co pokazywany rok temu drugi sezon sitcomu. O ponad milion złotych wzrosły natomiast wpływy reklamowe.

Średnia oglądalność emitowanej od 10 marca do 16 czerwca br. w TVN czwartej serii „Niani” wyniosła 3,04 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,51 proc. Nieco wyższe były udziały sitcomu w komercyjnej grupie docelowej, gdzie wyniosły 24,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+

16 - 49
Data AMR AMR % SHR % SHR %
10-03-2007 3 877 629 10,78% 23,96% 27,08%
17-03-2007 3 895 091 10,83% 23,53% 23,50%
24-03-2007 3 633 494 10,10% 21,86% 24,64%
31-03-2007 3 424 380 9,52% 23,75% 29,11%
07-04-2007 3 542 151 9,84% 24,05% 25,20%
14-04-2007 3 010 412 8,37% 23,52% 26,46%
21-04-2007 3 062 054 8,51% 21,17% 22,83%
28-04-2007 2 935 162 8,16% 24,06% 27,19%
05-05-2007 2 649 912 7,36% 20,26% 24,19%
12-05-2007 3 246 812 9,02% 23,45% 25,45%
19-05-2007 2 260 709 6,28% 21,21% 25,01%
26-05-2007 2 355 020 6,55% 21,82% 24,66%
02-06-2007 2 782 456 7,73% 19,97% 20,12%
09-06-2007 2 216 417 6,16% 20,90% 23,39%
16-06-2007 2 578 220 7,17% 22,94% 24,02%
średnia 3 036 724 8,44% 22,51% 24,86%

Nadawana rok wcześniej, w okresie od 3 marca do 10 czerwca 2006 roku, druga seria „Niani” miała nieco większą widownię, która wyniosła 3,17 mln osób i trochę lepsze udziały w grupie 16-49 lat – 25,43 proc. Minimalnie niższe były natomiast udziały wśród ogółu widzów, które ukształtowały się na poziomie 22,31 proc.

Podczas emisji zakończonego właśnie sezonu, w soboty pomiędzy 20 a 20.30, największą oglądalność miała publiczna Jedynka. Kanał wybierało 3,68 mln osób, a nadawał on Pogodę i filmy fabularne. Na drugim miejscu znalazły się - z niemal identyczną widownią -  Polsat (emitujący „Jak oni śpiewają”) i TVN – obie stacje miały po około 3,04 mln widzów. Czwartą pozycję zajęła Dwójka (1,61 mln).


Wszyscy 4+

16 - 49
Stacja AMR AMR % SHR % SHR %
TVP1 3 685 544 10,24% 27,24% 25,34%
Polsat 3 044 960 8,46% 22,50% 24,25%
Niania - TVN 3 036 724 8,44% 22,51% 24,86%
TVP2 1 608 053 4,47% 11,88% 9,57%

Na reklamach nadawanych wokół czwartej odsłony „Niani” TVN zarobił 10,05 mln zł. To więcej niż rok temu, gdy wpływy ze spotów emitowanych przed, w trakcie i po odcinkach drugiej serii wyniosły 8,88 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W sobotnie wieczory perypetie Frani Maj śledziły głównie kobiety, widzowie pomiędzy 30 a 39 rokiem życia i ci mający więcej niż 45 lat, a także mieszkańcy średnich i dużych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,85% 76

Kobiety 63,15% 122
Wiek 4- 9 2,58% 42

10- 15 6,25% 79

16 - 19 4,20% 67

20 - 24 4,68% 52

25 - 29 7,49% 89

30 - 34 7,95% 105

35 - 39 6,69% 102

40 - 44 6,03% 89

45 - 49 8,61% 107

50 - 54 12,31% 149

55 - 59 12,13% 174

60+ 21,08% 117
Wlk.miasta Wieś 25,30% 66

< 50 tys. 22,59% 94

50-100 tys. 9,38% 106

100-200 tys. 11,15% 139

> 200 tys. 31,57% 153
Zawód Top management 7,81% 97

Pracownicy szczebla średniego 15,17% 126

Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,66% 92

Emeryci 35,63% 136

Inne 23,73% 69
Wykształcenie Podstawowe 47,33% 104

Średnie 32,46% 109

Wyższe 11,37% 106

Inne 8,84% 63

Serial „Niania” będzie kontynuowany. Zdjęcia do kolejnych dwóch serii rozpoczną się końcem czerwca. W nowych odcinkach, które TVN pokaże jesienią, pojawi się wiele gwiazd m.in. Krystyna Janda, Alina Janowska, Urszula Dudziak, Maria Pakulnis, Rafał Królikowski, Krzysztof Tyniec i Krzysztof Kowalewski. Dwa epizody mają być kręcone w Paryżu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Widownia 'Niani' prawie bez zmian

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl