Widzew Łódź reklamuje karnety na wiosnę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierając sprzedaż karnetów Widzewa Łódź na wiosenną rundę rozgrywek piłkarskich. Akcję przygotował dział marketingu klubu wspólnie z firmami Muddy Hill Productions, BlueArena i Practum Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa karnetów na wiosenne mecze Widzewa Łódź podkreśla emocje, jakie można przeżyć podczas tych spotkań. – Tradycyjnie już oferujemy zniżki na karnety i bilety dla kobiet, dzieci oraz osób starszych, natomiast pozostali kibice mogą korzystać z rabatów w ramach programów lojalnościowych, w tym zniżek za kontynuację czy też możliwości kupienia karnetu za symboliczną złotówkę w promocji „Jest nas coraz więcej” – opisuje Marcin Animucki, prezes klubu.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TV Toya i TVP3 Łódź), Radio Eska, internet (WP.pl, witryny lokalne, kibicowskie strony Widzewa, serwis Widzew.pl), outdoor (telebimy w Łodzi) oraz 4 łódzkie lokale Sphinx i Wook (działania oparte na komunikacji bluetooth).  

Kreację kampanii przygotował dom mediowy Muddy Hill Productions, za realizację działań odpowiada dział marketingu Widzewa Łódź, system do emisji bluetooth udostępnia firma BlueArena, a działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting. Akcja potrwa do końca marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"