Wieden+Kennedy obsługuje reklamowo McDonald’s

McDonald’s w USA wybrał nowojorski oddział agencji Wieden+Kennedy do stałej obsługi kreatywnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wieden+Kennedy obsługuje reklamowo McDonald’s

W+K została wiodącą agencją amerykańskiej filii McDonald’s. Przez ostatnie trzy lata funkcję tę pełniła spółka We Are Unlimited (Grupa Omnicom). Marketer będzie dalej współpracować z tą agencją przy wybranych projektach.

Wybór W+K poprzedzony był dogłębną, trwającą od początku tego roku, analizą rynku pod kątem modeli funkcjonowania agencji reklamowych. Nowojorski zespół doceniono za odważne i efektywne kampanie dla takich klientów jak Red Bull, Coca-Cola czy Nike.

Według tegorocznego rankingu BrandZ, McDonald’s jest najcenniejszą marką świata w kategorii fast food. Brand wart jest 130,4 mld dolarów, o 18 proc. więcej niż w roku 2018.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe