PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
Ponad 450 naukowców wzywa agencje PR i reklamowe, żeby przestały obsługiwać firmy z branży paliw kopalnych
W brytyjskiej branży reklamowej kobiety zarabiają prawie 18 proc. mniej niż mężczyźni
W brytyjskiej branży reklamowej kobiety zarabiają prawie 18 proc. mniej niż mężczyźni
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 4 proc., kobiety zarabiają 19 proc. mniej od mężczyzn (lista stawek)
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 4 proc., kobiety zarabiają 19 proc. mniej od mężczyzn (lista stawek)
Tarcza finansowa dla marketingu: najwięcej dostały holdingi Havas, Octopus i Walk
Tarcza finansowa dla marketingu: najwięcej dostały holdingi Havas, Octopus i Walk
Sky i Unilever popierają branżową inicjatywę mającą na celu rozwiązanie kryzysu klimatycznego
Sky i Unilever popierają branżową inicjatywę mającą na celu rozwiązanie kryzysu klimatycznego
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Agencje w czasie nawrotu pandemii przyjmują różne modele pracy
Wpływy WPP zmalały o 12 proc. 2,5 mld funtów straty wskutek odpisów, będzie dywidenda
Agencje reklamowe odnajdują się w "nowej normalności" w czasie Covid-19. Cięcia płac, praca zdalna, na koniec roku bez zysków
Agencje reklamowe z pesymizmem patrzą w przyszłość
Agencje reklamowe z pesymizmem patrzą w przyszłość
Najlepsze reklamy powstałe w czasie pandemii koronawirusa
Najlepsze reklamy powstałe w czasie pandemii koronawirusa
Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad]
Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad]
Polskie firmy zamykają się, a amerykańskie inwestują? "Negatywne nastroje klientów niezależne od miejsca" (opinie)
Polskie firmy zamykają się, a amerykańskie inwestują? "Negatywne nastroje klientów niezależne od miejsca" (opinie)
Advertiva członkiem sieci reklamowej Community International
Advertiva członkiem sieci reklamowej Community International
Branża marketingowa dostanie rykoszetem i ucierpi jako pierwsza przez skutki gospodarcze wywołane epidemią koronawirusa (opinie)
Joanna Hurda i Michał Krejza partnerami zarządzającymi Grey Group Poland, Adam Śmiłowski odpowiada za rozwój biznesu
Joanna Hurda i Michał Krejza partnerami zarządzającymi Grey Group Poland, Adam Śmiłowski odpowiada za rozwój biznesu
Ponad połowa szefów marketingu to kobiety. W agencjach prym wiodą mężczyźni
Zadłużenie firm marketingowych rośnie, bo ich przybywa, a część klientów opóźnia płatności
Zadłużenie firm marketingowych rośnie, bo ich przybywa, a część klientów opóźnia płatności
180heartbeats + Jung v Matt i VMLY&R Poland w czołówce najbardziej kreatywnych agencji na świecie (raport Cannes Lions)
180heartbeats + Jung v Matt i VMLY&R Poland w czołówce najbardziej kreatywnych agencji na świecie (raport Cannes Lions)
Wieden+Kennedy obsługuje reklamowo McDonald’s
Wieden+Kennedy obsługuje reklamowo McDonald’s
Francuski Havas przejmuje lokalną agencję Buzzman
Facebook zmienia model marketingowy. Wybiera kilka agencji reklamowych do współpracy
Facebook zmienia model marketingowy. Wybiera kilka agencji reklamowych do współpracy
Deloitte przejął holenderską agencję reklamową Pervorm
Agencje reklamowe podsumowują 2018 rok i prognozują trendy na 2019
Volkswagen redukuje liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych z 40 do 3
Volkswagen redukuje liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych z 40 do 3
Leo Burnet Warszawa w ub.r. ze spadkiem wpływów i stratą ze sprzedaży. W br. wzrosty po pozyskaniu nowych klientów
Leo Burnet Warszawa w ub.r. ze spadkiem wpływów i stratą ze sprzedaży. W br. wzrosty po pozyskaniu nowych klientów
Rynek reklamowy z punktu widzenia agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)
PZU sporo ryzykuje, nie wybierając agencji do stałej współpracy (opinie)