Katarzyna Kacprzak pokieruje strategią komunikacji agencji reklamowej FCB Warsaw, domu mediowego Mido i studia produkcyjnego Joho oraz pomoże kształtować ich dalszy rozwój — czytamy w komunikacie prasowym.
Do zadań nowej menedżerki należeć będzie również zaangażowanie w tworzenie struktur organizacyjnych oraz wspieranie optymalizacji procesów wewnętrznych całej grupy.
- Rola Kasi wykracza daleko poza klasyczną komunikację. Wnosi nie tylko głębokie zrozumienie rynku, ale też rzadką dziś wrażliwość – potrzebną, by budować agencje moderujące jednocześnie zmiany cyfrowe i oczekiwania ludzi. To wrażliwość, która mam nadzieję, pozwoli adekwatnie łączyć potencjał technologii i innowacji z potrzebą docenienia człowieka i respektowania jego prawdziwych potrzeb. To połączenie kompetencji strategicznych, komunikacyjnych i relacyjnych, które – w ramach naszego hubu – współtworzyć będzie nowy paradygmat działania: bardziej ludzki, bardziej otwarty i nastawiony na realny wpływ. Jej rola obejmie również rozwój podejścia do client relations – rozumianego jako nowoczesne partnerstwo z klientami, a nie tylko obsługa – komentuje Tomasz Pawlikowski, co-founder FCB Warsaw.

Katarzyna Kacprzak przez ostatnie 13 lat była dziennikarką "Media & Marketing Polska", specjalizującą się w tematach dotyczących agencji reklamowych, produkcji i event marketingu.
Odpowiadała za tworzenie i redakcję najważniejszych raportów branżowych, tworzyła koncepcje cykli redakcyjnych, przeprowadzała wywiady z liderami rynku, przygotowywała komentarze i analizy oraz pozyskiwała i publikowała aktualne informacje branżowe w serwisie MMP24. Współodpowiadała za rozwój i organizację m.in. konkursu niezależnej kreacji Kreatura, a także współtworzyła takie inicjatywy branżowe.

Wielokrotnie zasiadała w jury międzynarodowego konkursu Epica Awards.
Równolegle prowadzi własną działalność ekspercko-redakcyjną AdAround, w ramach której tworzy raporty, komentarze i analizy dla sektora komunikacji i marketingu – łącząc doświadczenie dziennikarskie z doradztwem strategicznym — czytamy w dalszej części komunikatu.











