PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Francuski Havas przejmuje lokalną agencję Buzzman
Facebook zmienia model marketingowy. Wybiera kilka agencji reklamowych do współpracy
Facebook zmienia model marketingowy. Wybiera kilka agencji reklamowych do współpracy
Deloitte przejął holenderską agencję reklamową Pervorm
Agencje reklamowe podsumowują 2018 rok i prognozują trendy na 2019
Volkswagen redukuje liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych z 40 do 3
Volkswagen redukuje liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych z 40 do 3
Leo Burnet Warszawa w ub.r. ze spadkiem wpływów i stratą ze sprzedaży. W br. wzrosty po pozyskaniu nowych klientów
Leo Burnet Warszawa w ub.r. ze spadkiem wpływów i stratą ze sprzedaży. W br. wzrosty po pozyskaniu nowych klientów
Rynek reklamowy z punktu widzenia agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)
PZU sporo ryzykuje, nie wybierając agencji do stałej współpracy (opinie)
Agencje reklamowe podsumowują 2016 rok i mówią o prognozach na 2017
Agencje reklamowe podsumowują 2016 rok i mówią o prognozach na 2017
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje
HP wzywa swoje agencje, by zatrudniły więcej kobiet i osób o różnych kolorach skóry
Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama
Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama
McCann uruchamia agencję dla klientów oczekujących szybkich rezultatów
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?
Akcja agencji Jero „Wchodzimy do gry” źle odebrana przez jej konkurentów
Akcja agencji Jero „Wchodzimy do gry” źle odebrana przez jej konkurentów
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową
Polska branża o „wymieraniu agencji reklamowych”: agencje przetrwają, kłopot mają te sieciowe
Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota
Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota
Paweł Tyszkiewicz: wydłużone terminy płatności to rak polskiej gospodarki
Paweł Tyszkiewicz: wydłużone terminy płatności to rak polskiej gospodarki
Tomasz Dembiński: przy wysokiej marży agencje wolą klientów opóźniających płatności
Tomasz Dembiński: przy wysokiej marży agencje wolą klientów opóźniających płatności
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. „Nadużywanie pozycji siły”
Wydłużone terminy płatności niepokoją branżę marketingową. „Nadużywanie pozycji siły”
Zmienia się rola agencji reklamowych. Odbiorca nie jest już skazany na reklamy
Zmienia się rola agencji reklamowych. Odbiorca nie jest już skazany na reklamy
BBDO, WPP, Lowe Lintas Mumbai i Coca-Cola wśród najlepszych w branży marketingowej (ranking Warc 100)
DDB & Tribal: chcemy być cyfrową awangardą reklamową
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)
Sektor MŚP stawia na freelancerów marketingowych, ale ci nie sprostają każdemu zadaniu (opinie)
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
Effie Awards bez podziału na agencje reklamowe i domy mediowe
Agencje reklamowe zyskują dzięki cyfrowym działaniom