Bank PKO BP poszukuje firm prowadzących działania reklamowe 360 stopni, działania promocyjne oraz związane z content marketingiem. Będą to agencje wspierające główną agencję reklamową 360 stopni.
Do zadań wybranej (wybranych) agencji należeć będzie m.in. tworzenie strategii, analiz marketingowych, realizacja kampanii z wykorzystaniem jednego lub wielu mediów, produkcja materiałów do emisji czy przygotowywanie kampanii marketingu bezpośredniego.
Oferty można składać do 5 czerwca 2024 r. do godziny 13:00.
Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. Spośród oferentów, którzy zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania bank zakłada wybór maksymalnie dwie agencje. W drugim etapie postępowania agencje otrzymają zadania przetargowe oraz zostaną poproszone o złożenie oferty handlowej.

Bank zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn.
PKO BP sonduje rynek
Ponadto, PKO Bank Polski w trybie zapytania o informację (RFI) szuka agencji do tworzenia contentu wideo dla banku i spółek Grupy. Jak czytamy na stronie banku, poszukiwana agencja ma tworzyć treści wideo na temat bieżącej działalności banku, zjawisk gospodarczych, inicjatyw w ramach odpowiedzialności społecznej, produktów oraz usług świadczonych przez PKO BP i podmioty z Grupy Kapitałowej.
Termin nadsyłania odpowiedzi na RFI upływa 31 maja 2024 roku, o godzinie 13:00.











