Przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczył świadczenia kompleksowej obsługi przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla banku oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych, o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.
Wybrane w nim agencje zajmą się też współpracą z agencją eventową oraz świadczeniem kompleksowej obsługi ATL (reklama kierowana do szerokiej grupy docelowej, np. reklama w telewizji, outdoor), BTL (reklama kierowana do klienta zindywidualizowanego) oraz digital (marketing internetowy).

Dwie części, cztery agencje
Postępowanie podzielono na 2 części. Pierwsza obejmowała obsługę działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii działań marketingowych dla kampanii produktowej dotyczącej unijnych pożyczek regionalnych na efektywność energetyczną.
W tej części (jej budżet wynosi 10 mln zł) wpłynęło 9 ofert. Złożyły je: GPD Agency, GoldenSubmarine, Aplan Media, agencja reklamowa DSK, Cosmoz, Feno, Fabryka Komunikacji Społecznej i konsorcja: OS3 i Agencji Reklamowej Art Group oraz Bringmore Advertising i Euvic Media. BGK wybrał wspólną ofertę Bringmore Advertising i Euvic Media.
Druga część przetargu dotyczyła obsługi działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026, w tym przygotowania koncepcji kreatywnej i strategii działań komunikacyjnych kampanii online #CyberAkademia BGK".

Tutaj oferty złożyły: GPD Agency, GoldenSubmarine, dentsu X, Aplan Media, agencja reklamowa DSK, Fabryka Komunikacji Społecznej, Cosmoz, Feno oraz konsorcja: OS3 i Art Group, Bringmore Advertising i Euvic Media. Bank w tej części wybrał do współpracy wspólną ofertę OS3 i Art Group.











