Przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla banku oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych, o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym. Wybrana w nim firma zajmie się też współpracą z agencją eventową oraz świadczeniem kompleksowej obsługi ATL (reklama kierowana do szerokiej grupy docelowej, np. reklama w telewizji, outdoor), BTL (reklama kierowana do klienta zindywidualizowanego) oraz digital (marketing internetowy).
Postępowanie podzielono na 2 części. Pierwsza obejmuje obsługę działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii działań marketingowych dla kampanii produktowej dotyczącej unijnych pożyczek regionalnych na efektywność energetyczną. W tej części (jej budżet wynosi 10 mln zł) wpłynęło 9 ofert. Złożyły je: GPD Agency, GoldenSubmarine, Aplan Media, agencja reklamowa DSK, Cosmoz, Feno, Fabryka Komunikacji Społecznej i konsorcja: OS3 i Agencji Reklamowej Art Group oraz Bringmore Advertising i Euvic Media.

Druga dotyczy obsługi działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026, w tym przygotowania koncepcji kreatywnej i strategii działań komunikacyjnych kampanii online #CyberAkademia BGK".
Tutaj oferty złożyły: GPD Agency, GoldenSubmarine, dentsu X, Aplan Media, agencja reklamowa DSK, Fabryka Komunikacji Społecznej, Cosmoz, Feno oraz konsorcja: OS3 i Art Group, Bringmore Advertising i Euvic Media.
BGK w każdej części zamówienia, zawrze umowę ramową tylko z jedną agencją. I chociaż jedna agencja może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia, to zwyciężyć może tylko w jednej z nich.
BGK równolegle prowadzi przetarg na obsługę mediową.











