Carat w przetargu pokonał czterech konkurentów: Sigmę Bis (agencję należącą do Orlenu i PZU), Euvic Media, Media Group i Value Media (Group One).
Agencja zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) banku. BGK chce promować się w następujących kanałach: prasa ogólnopolska i regionalna, prasa branżowa i specjalistyczna, internet, reklama zewnętrzna, radio, telewizja.
Będzie też odpowiadać za przygotowywanie wycen działań reklamowych (m.in. przygotowanie media planów) zleconych przez klienta oraz doradztwo w zakresie wyboru optymalnych formatów reklam i terminów publikacji, doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku.
Bank Gospodarstwa Krajowego umowę z Caratem podpisze na cztery lata. Agencja ta już obsługiwała mediowo BGK - po wygranym przetargu w 2022 roku.












