180heartbeats + Jung v Matt i VMLY&R Poland w czołówce najbardziej kreatywnych agencji na świecie (raport Cannes Lions)

VMLY&R Poland zajęła dziesiąte miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji reklamowych w Europie i dwudzieste miejsce wśród agencji z całego świata, natomiast 180heartbeats + Jung v Matt znalazła się na dziesiątym miejscu wśród agencji niesieciowych - wynika z raportu "Cannes Lions: Global Creativity Report". Polska uplasowała się na 15. pozycji wśród najbardziej kreatywnych rynków reklamowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
180heartbeats + Jung v Matt i VMLY&R Poland w czołówce najbardziej kreatywnych agencji na świecie (raport Cannes Lions)

VMLY&R Poland wyróżniono w regionalnym zestawieniu najbardziej kreatywnych agencji w Europie (miejsce 10.) i na świecie - 20 miejsce. Ewelina Wojtyczka i Paweł Szczygieł z VMLY&R Poland znaleźli się na liście 10 najlepszych dyrektorów artystycznych na świecie.

grafika
grafika

W rankingu najbardziej kreatywnych agencji niezależnych 10. miejsce zajęła 180heartbeats + Jung v Matt. W tej kategorii złoto zdobył oddział Wieden+Kennedy z Portland w USA.

grafika

Agencją roku została Wieden + Kennedy Portland, która wyprzedziła nowojorski oddział McCanni Droga5. W Europie najbardziej kreatywną agencją została AMVBBDO z Londynu.

grafika

Czołówkę najlepszych sieci reklamowych na świecie tworzą McCann Worldgroup, DDB Worldwide oraz FCB.

grafika

Pierwszą trójkę najlepszych na świecie agencji mediowych tworzą Mindshare, Starcom i MediaCom. Najlepszym holdingiem reklamowym obwołano Omnicom, który wyprzedził Interpublic Group, WPP, Publicis i Dentsu.

grafika
grafika

- Nasz raport stanowi globalny punkt odniesienia dla kreatywności i efektywności w branży komunikacji marketingowej. Dodatkowo, opracowanie dostarczone przez naszego partnera - WARC - obok bogatych danych historycznych i rankingów, zawiera dogłębną analizę trendów i zagadnień, które pojawiały się w pokojach jurorów na tegorocznym festiwalu w Cannes. "Global Creativity Report" to niezbędne źródło wiedzy dla społeczności kreatywnej i marketingowej, będące narzędziem dla każdego, kto chce zdobyć przewagę konkurencyjną, uwalniając potencjał twórczy - komentuje Simon Cook, managing director Cannes Lions.

Coroczny ranking "Global Creativity Report" powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji podczas organizowanego w czerwcu festiwalu reklamowego w Cannes. Raport zawiera zestawienie w podziale na kategorie, nagrody, marki, grupy i agencje reklamowe, firmy produkcyjne, regiony, kraje i miasta, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów. Raport został rozszerzony w tym roku o część opracowaną przez międzynarodową firmę badawczą i marketingową WARC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+