SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowych transakcjach

87 procent konsumentów przeprowadzających transakcje online napotkało na problemy z nimi związane.

Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowych
transakcjach

Jak informuje eMarketer, powołując się na badanie Harris Interactive przeprowadzone na zlecenie firmy Tealeaf, 42 procent respondentów mających takie problemy przechodziło do konkurencyjnego serwisu albo całkowicie rezygnowało z transakcji.

Kolejne 52 procent badanych, którzy doświadczyli złej obsługi klienta przy kontaktowaniu się z daną firmą, całkowicie zaprzestawało robienia z nią interesów.

Nieudane transakcje online mają także spory wpływ na tych konsumentów, którzy nie przechodzą od razu do konkurencji, ale wciąż próbują kupować od firm, z którymi mieli problemy.

53 procent respondentów napotykających na takie problemy próbuje się kontaktować z serwisem obsługi klienta. Aż 49 procentom takich osób nie udało się załatwić swojej sprawy w ten sposób. Co więcej, 68 procent stwierdziło, że osoby z którymi się kontaktowali nie miały wiedzy na temat serwisu internetowego swojej firmy, a 70 procent miało poczucie, że osoby te nie rozumiały na czym polega istota problemu.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowych transakcjach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl