Wielkanocna WP

Ruszył okazjonalny serwis Wirtualnej Polski - Wielkanoc.wp.pl

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Świąteczna witryna portalu zachęca do przesyłania wielkanocnych życzeń, przypomina świąteczne tradycje, podpowiada, jak przygotować pyszną lukrowaną babkę z wykorzystaniem urządzeń kuchennych, które można wygrać w specjalnym konkursie WP.

  Wirtualna Polska jak co roku przygotowała się do Wielkanocy gromadząc w specjalnym serwisie świątecznym wiele wielkanocnych niespodzianek. Można zatem, za pośrednictwem WP, przesłać rodzinie i przyjaciołom tradycyjną wielkanocną kartkę pocztową, bądź kartkę internetową. Na Internautów czekają poza tym gotowe sms-owe życzenia tekstowe i graficzne, niecodzienne logo,  wygaszacz ekranu…

W specjalnym konkursie portalu można wygrać przydatny w każdym domu sprzęt kuchenny, pomocny przy tworzeniu wielkanocnych potraw i przysmaków. Nie trzeba nawet wertować książek kucharskich, na stronach WP nie zabrakło bowiem wielkanocnych przepisów.

Partnerem serwisu i sponsorem nagród w konkursie jest marka Moulinex, której produkty niosą nieocenioną pomoc w każdej kuchni, od święta i na co dzień.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji