671 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o literaturze

„Wielki test” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 671 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz poświęcony literaturze.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

„Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 22 września br. (widowisko emitowane jest przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów do 17 listopada br. wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz o literaturze, pokazany 22 września br. Zgromadził on przed telewizorami 776 tys. oglądających.

grafika

Jedynka w paśmie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i inne seriale, osiąga 11,73 proc. udziału. Drugi jest TVN („Milionerzy” i „Top model”; 10,22 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Komisarz mama” i filmy fabularne; 5,66 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/teatr-telewizji-tvp1-wyniki-ogladalnosci-jesien-2021,7170094850173057a ##

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska