SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wielkie koncerny prasowe łączą siły

Cztery duże amerykańskie firmy prasowe połączyły siły w celusprzedaży reklam w internecie.

New York Times Co., Gannett Co., Tribune Co. oraz Hearst Corp.stworzyły w tym celu oddzielną firmę quadrantONE - informuje serwisMediaweek.

Swoim zasięgiem sieć quadrantONE ma obejmować blisko 50 milionówunikalnych użytkowników miesięcznie, odwiedzających strony na 27 z30 czołowych amerykańskich rynków. W sieci znajdzie się 175internetowych stron gazet i stacji telewizyjnych.

Głównym celem przedsięwzięcia jest ułatwienie reklamodawcomumieszczania reklam na lokalnych witrynach. Z tego też względu wsieci nie znalazły się główne strony wspomnianych firm, gdyż nie sąone postrzegane jako lokalne. Przykładem mogą być tutaj internetoweserwisy USA Today (należący do Gannett) czy też New York Times iInternational Herald Tribune (New York Times Co.).

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: Wielkie koncerny prasowe łączą siły

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl