SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WIG30 z identyfikacją wizualną

Indeks WIG30, który za ponad dwa lata ma zastąpić WIG20, ma już swoją identyfikację wizualną. Na zlecenie Giełdy Papierów Wartościowych przygotowały ją agencje wchodzące w skład ArtGroup.

Na potrzeby promocji WIG30 jego identyfikację wizualną stworzyła śląska grupa marketingowa ArtGroup. Zespół należących do niej agencji zaprojektował znak i księgę identyfikacji wskaźnika oraz key visual.

Ponadto stworzył animację przybliżającą inwestorom zasady funkcjonowania nowego indeksu, która została zaprezentowana podczas konferencji prasowej dotyczącej zmian na warszawskim parkiecie, a następnie była wykorzystywana na antenie TVN24 oraz w internecie i jest wyświetlana w sali notowań GPW.

Ostateczne wycofanie wskaźnika WIG20 i zastąpienie go przez WIG30 ma nastąpić 31 grudnia 2015 r., ale GPW już podjęła działania mające na celu wypromowanie nowego indeksu.

Dołącz do dyskusji: WIG30 z identyfikacją wizualną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja3
Wyjątkowe dzieło oparte na czerni, bieli i lawendzie. Nie bez znaczenia pozostaje awangardowa typografia nawiązująca do pierwszych programów graficznych. Kolejne działo proponuję oprzeć na fontach wykorzystywanych w popularnym niegdyś edytorze tekstów - TAG.
odpowiedź