Wills Integrated dla marki Pan Pomidor

W sierpniu 2024 roku wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna Wills Integrated rozpoczęła współpracę z marką Pan Pomidor. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii performance w obszarze Meta Ads i Google Ads.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wills Integrated dla marki Pan Pomidor

Współpraca obejmie prowadzenie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, mających na celu rozwój marki Pan Pomidor oraz jej wzrost na rynku.

- Już w lipcu intensywnie pracowaliśmy nad implementacją zmian, które umożliwią nam wejście z działaniami performance z pełną mocą od sierpnia. Mamy nadzieję, że to dopiero początek długotrwałej i owocnej współpracy - powiedział Wiktor Pastucha, CEO Wills Integrated.

Za realizację kampanii ze strony Wills Integrated odpowiada zespół kierowany przez Donatę Kurdyś (account manager). 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady