Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. na Pringles

Firma Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. - wąsatej maskotki marki chipsów Pringles. To pierwsza metamorfoza od 20 lat. Odświeżono też wygląd puszek, w których sprzedawane są te chipsy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Odświeżona maskotka wygląda bardziej nowocześnie, ma odważne brwi i fantazyjną, czerwoną muszkę. Nie ma już włosów, a to, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy.

Pan P. pojawił się na opakowaniu Pringles po raz pierwszy w 1967 roku. Jego wizerunek zaprojektował Arch Drummond. Od tego czasu stał się globalną ikoną, synonimem dobrej zabawy. Wystąpił kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu "The Simpsons.".

Maskotka w ciągu tego czasu sześć razy przechodziła metamorfozę, ostatnio 20 lat temu.

Kellog zmienił też wygląd kultowych puszek chipsów Pringles. Otrzymały nowy, świeży wygląd. Teraz mają jasne i odważne opakowania, co ma podkreślać gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.

Kellog podaje, że na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, m.in. takie, jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.

Pringles w nowych opakowaniach pojawią się w sklepach na terenie całej Polski w najbliższych dniach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu