Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. na Pringles

Firma Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. - wąsatej maskotki marki chipsów Pringles. To pierwsza metamorfoza od 20 lat. Odświeżono też wygląd puszek, w których sprzedawane są te chipsy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Odświeżona maskotka wygląda bardziej nowocześnie, ma odważne brwi i fantazyjną, czerwoną muszkę. Nie ma już włosów, a to, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy.

Pan P. pojawił się na opakowaniu Pringles po raz pierwszy w 1967 roku. Jego wizerunek zaprojektował Arch Drummond. Od tego czasu stał się globalną ikoną, synonimem dobrej zabawy. Wystąpił kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu "The Simpsons.".

Maskotka w ciągu tego czasu sześć razy przechodziła metamorfozę, ostatnio 20 lat temu.

Kellog zmienił też wygląd kultowych puszek chipsów Pringles. Otrzymały nowy, świeży wygląd. Teraz mają jasne i odważne opakowania, co ma podkreślać gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.

Kellog podaje, że na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, m.in. takie, jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.

Pringles w nowych opakowaniach pojawią się w sklepach na terenie całej Polski w najbliższych dniach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC