SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wizerunek Żubra znika z etykiet piwa w ramach akcji na rzecz ochrony zagrożonych gatunków zwierząt

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, z puszek i butelek piwa zniknie wizerunek Żubra a jego miejsce zajmą wilk, ryś i sóweczka. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF.

Article

Marka Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra (ikonę piwnej marki) - Puszczę Białowieską. Te trzy gatunki zwierząt mają pojawić się również w reklamach, które firma planuje uruchomić w ramach prowadzonej CSR-owej akcji. W tej chwili nie podano jej szczegółów.

Marka, będąca sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę.

Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną przyrody.

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują ochrony.

Jak mówi prezes Fundacji, Mirosław Proppé: - To od nas ludzi zależy, czy będziemy żyć w świecie, w którym będzie także miejsce dla przyrody i jej mieszkańców, czy jedynym drapieżnikiem zostaniemy my. Wilk to gatunek, który był na skraju wyginięcia, rysiowi nizinnemu nadal to grozi, a dom sóweczki ginie na naszych oczach. Cieszymy się, że marka Żubr razem z nami zawalczy o przetrwanie tych gatunków.

Kampanię „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” zaplanowano na około trzy miesiące. W jej ramach oprócz spotu reklamowego prowadzone będą m.in. działania w mediach społecznościowych oraz kampania online.

Za obsługę marketingową marki Żubr odpowiadają firmy: PZL, OTO Film, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Zenith.

Autorem opakowań z wilkiem, rysiem i sóweczką jest agencja BNA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wizerunek Żubra znika z etykiet piwa w ramach akcji na rzecz ochrony zagrożonych gatunków zwierząt

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Ja czekam z niecierpliwością jak ten napój piwopodobny zniknie z rynku.
17 15
odpowiedź
User
Obiektywny
Ja czekam z niecierpliwością jak ten napój piwopodobny zniknie z rynku.


Ten piwopodobny napój dał właśnie milion złotych na ratowanie zwierząt, więc niech nie znika za szybko z rynku :-)
31 9
odpowiedź
User
abstynent
Po prostu świetna akcja, szkoda, że dopiero tak późno, ale cudnie, że w ogóle!
11 5
odpowiedź
User
Bodzio
Szkoda, że nie ma ani słowa w artykule jak WWF za te pieniądze zamierza ratować zagrożone gatunki. 🤔
12 2
odpowiedź
User
Sóweczka
Szkoda, że nie ma ani słowa w artykule jak WWF za te pieniądze zamierza ratować zagrożone gatunki. 🤔
Tak jak robi to do tej pory :) A więcej szczegółów tutaj: https://www.wwf.pl/zagrozone-gatunki
7 6
odpowiedź