SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizerunek Żubra znika z etykiet piwa w ramach 2. edycji akcji na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt

Rusza druga edycja akcji Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Tym razem na etykietach piwa zamiast żubra pojawią się wizerunki niedźwiedzia, wilka, orła, rysia i sóweczki.

Article

Partnerem tegorocznej edycji jest Białowieski Park Narodowy, dla którego Fundusz Żubra dla Przyrody zakupi sprzęt o wartości 1 mln zł, m.in. leśny ambulans terenowy, dron czy laboratorium diagnostyczne do lecznicy dla zwierząt.

Podczas ubiegłorocznej, pierwszej edycji akcji na puszkach i butelkach Żubra pojawili się wilk, ryś i sóweczka, a marka wsparła kwotą 1 mln zł programy ochronne zagrożonych gatunków prowadzone przez WWF Polska

- Sukces 1. edycji akcji bardzo nas ucieszył – aż 95% Polaków oceniło ją pozytywnie! Zaangażowanie w tę akcję, nie tylko konsumentów Żubra, przekroczyło wszelkie nasze oczekiwania. Cieszy, że wzrosła świadomość konieczności ochrony zagrożonych gatunków i sympatia do samego wilka, rysia czy sóweczki. Teraz idziemy za ciosem i dajemy miłośnikom Żubra możliwość wsparcia aż 5 gatunków zwierząt, a Fundusz Żubra zakupi sprzęt, który będzie je ratował. Tą akcją realizujemy misję Żubra i przyczyniamy się do ochrony bezcennej polskiej przyrody. Nikt z nas nie chciałby przecież, żeby z polskich lasów bezpowrotnie zniknęły rysie czy niedźwiedzie - przekonuje Radosław Czapczyk, senior brand manager marki Żubr.

Start tegorocznej edycji akcji CSR-owej poprzedziło powołanie w kwietniu tego roku Funduszu Żubra dla Przyrody, który wsparł finansowo ratowanie płonących torfowisk Biebrzańskiego Parku Narodowego i którego celem jest ochrona dzikiej polskiej przyrody.

Celem tegorocznej akcji jest uświadomienie Polakom, jak poważna i trudna jest sytuacja zagrożonych gatunków, które są naszymi symbolami narodowymi oraz realna pomoc dla nich. Dlatego też w tym roku Żubr przekaże Białowieskiemu Parkowi Narodowemu sprzęt o wartości 1 mln zł, który będzie służył ratowaniu zwierząt zamieszkujących Puszczę Białowieską.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wizerunek Żubra znika z etykiet piwa w ramach 2. edycji akcji na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Żubr to nie piwo, a napój meneli. U mnie pod sklepem każdy menel żłopie albo nalewkę, albo żubra, albo kuflowe.
odpowiedź
User
Fan
super jest ta akcja
odpowiedź
User
Gość X
Przyjęła się tamta wersja, to dlaczego nie miałaby przyjąć się nowa seria?
odpowiedź
User
Ania
Trochę to kopia "Save our species" (Lacoste):
https://global.lacoste.com/en/lacoste-s ... ecies.html
https://vimeo.com/273283494
odpowiedź
User
Karol
Jeśli partnerem akcji jest WWF to szkoda czasu i przede wszystkim pieniędzy. Proponuję poszukać w sieci info o ich przekrętach.
odpowiedź