SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Woda źródlana w telewizji, radiu i internecie

Eden Springs Poland prowadzi kolejną kampanię reklamową - tym razem korzysta zarówno ze sprawdzonych, jak i niestosowanych dotychczas mediów.

Eden Springs Poland, dostawca wody źródlanej Eden do firm i domów, prowadzi kolejną kampanię reklamową, tym razem opartą na media-mixie. W kampanii trwającej od 2 do 23 lipca br. firma postanowiła wykorzystać internet, telewizję i radio.

W trakcie kampanii, spoty telewizyjne będą emitowane od niedzieli do czwartku, w TVP1 i TVP2 (stacje budujące zasięg kampanii) oraz w TVP3, TV4 i stacjach niszowych. Duży nacisk położony został także na obecność w stacji o tematyce biznesowej TVN24.

Działania w internecie obejmują różne formy reklamowe na portalach biznesowych, m.in. money.pl, bankier.pl, pb.pl, wp.pl. Kampania obejmuje także e-mailing do posiadaczy kont na portalach wp.pl i o2.pl oraz artykuł sponsorowany na stronie onet.pl – w sekcji wiadomości i business.

Nowym medium w działaniach promocyjnych Eden Springs Poland jest radio. „Będzie to test kampanii radiowej dla naszej firmy, dlatego też zdecydowaliśmy się na dwa regiony: Wrocław i Katowice” – tłumaczy Ewa Visan, dyrektor sprzedaży i marketingu. Emisje spotów będą miały miejsce w dni robocze w radiostacjach o największym dotarciu do grupy docelowej w tych regionach.

Hasło kampanii Eden Springs brzmi: „Czy dbasz o dobre samopoczucie w pracy?” Nawiązuje ono do strategii firmy skoncentrowanej na dobrym samopoczuciu w pracy. Jednym z celów komunikacyjnych Eden Springs jest uświadamianie pracownikom i pracodawcom jak ważne jest dostarczanie organizmowi odpowiedniej jakości i ilości wody w czasie pracy oraz jak duży wpływ ma to na naszą koncentrację, efektywność, a nawet zdrowie.

Letnia kampania ma na celu jeszcze silniejsze wsparcie sprzedaży w okresie wzmożonego zapotrzebowania na wodę. Dlatego też na czas promocji firma proponuje klientom specjalne ceny pakietów obejmujących dostawy wody źródlanej Eden.

Kreację do kampanii przygotowała warszawska agencja reklamowa Arip, kreacje internetowe – EMO Studio Medialne, a obsługę mediową -  Zenith Optimedia i Starlink.

Polski oddział Eden Springs jest częścią Danone Springs of Eden - czołowego europejskiego dostawcy wody źródlanej w               19-litrowych butlach. Oferta firmy, dostępna w kilkunastu krajach Europy, obejmuje szeroki wachlarz usług związanych z dostawą wody źródlanej i urządzeń dozujących do firm i domów.

Marka Eden jest obecna na Polskim rynku od 1997 r. W Polsce firma Eden Springs Poland korzysta ze źródeł położonych w pobliżu parków narodowych i krajobrazowych. Główne źródło mieści się w Krzeszowicach na terenach jury krakowsko-częstochowskiej.  Rozlewnie, jako jedyne w Polsce, posiadają certyfikaty NSF oraz działają zgodnie z systemem HACCP. Firma zatrudnia ponad 400 osób.

Dołącz do dyskusji: Woda źródlana w telewizji, radiu i internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl