Wojciech Mann i Jan-Rapowanie reklamują McDonald’s (wideo)

Dziennikarz Wojciech Mann i raper Jan-Rapowanie zostali twarzami nowej kampanii reklamowej sieci fastfoodów McDonald’s Polska. Promują nowe wersje kanapek sieci. Kampanię zrealizowały DDB, OMD, Isobar Polska, Papaya Films, RIOdePost, Juice Sound, 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wojciech Mann i Jan-Rapowanie reklamują McDonald’s (wideo)

Wojciech Mann i Jan-Rapowanie promują w serii filmików kanapki McDonald's - Big Maca, WieśMaca, McRoyala czy Cheeseburgera. Wiosną tego roku McDonald’s zmienił receptury kanapek. Polska to pierwszy kraj w Europie i trzeci na świecie, gdzie wprowadzono te zmiany.

W telewizyjnym spocie, stworzonym w ramach tradycyjnej kampanii reklamowej, pada wiele wyniosłych słów na temat udoskonalonego Big Maca.

Serii odcinków z Wojciechem Mannem i Janem-Rapowanie towarzyszy szeroko zakrojona aktywacja użytkowników sieci, którzy sami mogą tworzyć epitety, porównania i metafory na temat. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród zgłoszeń wpisywanych na dedykowanej stronie i poprzez interaktywne bannery, trafi w sierpniu na mural w samym centrum Warszawy.

Druga faza kampanii wspierającej zmiany w produktach McDonald’s prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-przerabia-plastikowe-slomki-na-kostiumy-kapielowe ##

Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska. Produkcją spotu zajęło się Papaya Films, postprodukcją RIOdePost i Juice Sound.

To kolejna kampania reklamowa, w której bierze udział Wojciech Mann, po tym jak w marcu br. po 55 latach współpracy pożegnał się z radiową Trójką. W kwietniu dziennikarz pojawił się w wizerunkowej reklamie piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. Wcześniej Mann promował sklepy z elektroniką Saturn (jesienią 2018 roku ta marka zniknęła  rynku) i, wspólnie z Krzysztofem Materną, Kredyt Bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"