WP SportoweFakty z większą przewagą nad Onet Sport, mocno w górę 90minut.pl i sport na Interii (TOP10)

W maju większość czołowych serwisów sportowych miała więcej użytkowników niż w kwietniu, liderujące WP SportoweFakty osiągnęły dużo wyższy wzrost niż zajmujący drugą pozycje Onet Sport, a mniejszy niż trzeci Sport.pl. Procentowo najwięcej zyskały 90minut.pl i dział sportowy Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl, w maju odwiedziło 6,36 mln internautów, co dało 21,9 proc. zasięgu, natomiast dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 5,89 mln użytkowników i 20,28 proc. - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne miejsca zajęły sekcje sportowe trzech innych portali. Sport.pl, funkcjonujący jako dział sportowy Gazeta.pl (Agora), miał 4,75 mln odwiedzających i 16,35 proc. zasięgu, sekcja sportowa o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,29 mln użytkowników i 14,77 proc. zasięgu, a dział sportowy Interii (Grupa Interia-Polsat) - 3,55 mln internautów i 12,23 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-w-maju-wirtualna-polska-przed-axel-springer-polska-i-allegro-instagram-i-netflix-w-gore-na-komputerach,7170175888504961a ##

Meczyki.pl odwiedziło 2,17 mln internautów (co dało 7,49 proc.), Flashscore.pl - 2,09 mln (7,19 proc. zasięgu), serwis TVP Sport - prawie 2 mln (6,88 proc.), a dział sportowy SE.pl (Grupa ZPR Media) - 1,91 mln (6,56 proc.).

Natomiast 90minut.pl zanotowało 1,71 mln użytkowników i 5,89 proc. zasięgu.

grafika

Dziesięć serwisów z zestawienia łącznie zanotowało 34,74 mln użytkowników (bez współodwiedzalności), co wobec 33,19 mln rok wcześniej oznacza spadek o 1,54 mln (4,6 proc.).

WP SportoweFakty zyskały 205,9 tys. internautów (to 3,3 proc. w górę), a Onet Sport - 29 tys. (0,5 proc.). W efekcie przewaga pierwszego serwisu nad drugim wzrosła z 291,6 do 468,5 tys. użytkowników.

Na Sport.pl przybyło 303,3 tys. internautów (6,8 proc.), a w dziale sportowym o2.pl - 152,9 tys. (3,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portale-prasa-i-rozglosnie-na-euro-2020-beda-programy-live-relacje-wyslannikow-i-felietony,7170177635760257a ##

Procentowo najwięcej zyskały sekcja sportowa Interii i 90minut.pl. Pierwszy serwis osiągnął wzrost o 395,1 tys. odwiedzających (12,5 proc.), a drugi - o 262,1 tys. (18,1 proc.). Meczyki.pl zyskały 176,6 tys. użytkowników (8,8 proc.), natomiast Flashscore.pl - 150 tys. (7,7 proc.).

Spadki zanotowały witryna TVP Sport i sekcja sportowa SE.pl. Pierwsza straciła 29,3 tys. użytkowników (1,4 proc.), a druga - 104,5 tys. (5,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero