SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WPP ponownie wygrywa globalny przetarg BP, tworzy Team Energy

W związku z wygranym przetargiem na kompleksową marketingową obsługę koncernu paliwowego BP, sieć reklamowa WPP tworzy Team Energy - dedykowaną jednostkę do obsługi tego klienta. Tym samym WPP rozpoczyna trzecią dekadę współpracy z BP.

Article

Team Energy będzie zajmować się globalnie obsługą BP w zakresie planowania i zakupu mediów, kreacji i reklamy, mediów cyfrowych, komunikacji marketingowej, usług brandingowych oraz komunikacji PR.

Zespół Team Energy tworzyć będą pracownicy agencji należących do WPP, w tym z VML, Ogilvy, Mindshare, Grey, Essence, SocialLabs, Landor. Kierować nim będzie Becky McKinlay, szef zespołu WPP do obsługi  BP.

Do obsługi BP w zakresie planowania i zakupu mediów powołano EnergyMedia – tworzą go osoby pracujące w Mindshare, Essence, Neo i Possible.

Od 2000 roku obsługą mediową koncernu BP zajmował się globalnie Mindshare, a Ogilvy odpowiada za obsługę kreatywną.

- Aby pomóc BP w spełnieniu jego potrzeb, stworzyliśmy specjalnie zaprojektowany zespół, który łączy starannie dobrane talenty i wiedzę z całej WPP - powiedział Andrew Scott, dyrektor operacyjny WPP.

Team Energy będzie mieć centralne biuro w Londynie oraz sieć biur na całym świecie.

W ostatnich latach BP współpracował z Ogilvy w zakresie obsługi dla PR, a także z agencją komunikacyjną niezwiązaną z WPP, Brunswick.

- Doceniamy wyjątkowe partnerstwo z WPP na przestrzeni ostatnich 20 lat -  powiedział Geoff Morrell, szef działu komunikacji i spraw zewnętrznych w BP. - Teraz, gdy wchodzimy w trzecią dekadę naszej współpracy, uzgodniliśmy zupełnie nowy sposób pracy, który ma zagwarantować dostęp do najlepszych talentów i pomysłów, jakie ma do zaoferowania WPP - dodał.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WPP ponownie wygrywa globalny przetarg BP, tworzy Team Energy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl