Wrangler stawia na ekologiczną bawełnę w Europie

Firma odzieżowa Wrangler, specjalizująca się głównie w produkcji ubrań dżinsowych, rusza z inicjatywą „Ekologiczna bawełna” w Europie. Marka w ramach projektu będzie współpracowała z europejskimi rolnikami w celu promowania zrównoważonej produkcji oraz ekologicznego zarządzania gruntami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem ogólnoeuropejskiej inicjatywy Wrangler Science and Conservation Program („Ekologiczna bawełna”) jest ochrona i zdrowie gleby oraz zbudowanie sieci dostawców bawełny, którzy mają na uwadze rolnictwo regeneracyjne.

Wrangler stawia na ekologiczną bawełnę w Europie

W USA inicjatywę zapoczątkowano w 2017, jako wspólne działanie ekspertów, pionierskich rolników i partnerów non-profit, która sponsoruje badania i warsztaty oraz promuje dobre praktyki mające na celu zdrową uprawę ziemi.

- Ubrania marki Wrangler produkowane są z bawełny uprawianej na całym świecie, dlatego naszym nadrzędnym celem jest wspieranie branży w kierunku zrównoważonej produkcji, która odbywa się z poszanowaniem środowiska i jego zasobów - mówi Roian Atwood, dyrektor ds. zrównoważonej produkcji we Wrangler.

Podczas targów rolniczych Agrotica, gdzie zainaugurowano europejską akcją,  ambasadorowie Wrangler Science and Conservation Program przystąpili do rozmów z BASF, pomysłodawcą inicjatywy Certified Fibermax Cotton Program na terenie Grecji.

Tematem dialogu były kwestie zrównoważonego rolnictwa. Ambasador Wrangler oraz Steve Groff, założyciel Cover Crop Coaching, rozmawiali na temat swoich doświadczeń oraz omawiali rozwiązania głównych problemów, z którymi borykają się lokalni rolnicy.Dotchczas w ramach inicjatywy udało się połączyć działania proekologiczne na poszczególnych farmach z gotowymi produktami. Efektem jest kolekcja The Wrangler Rooted Collection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały