SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyborowa w nowej butelce. W reklamach Maciej Zakościelny

Marka wódki Wyborowa (Wyborowa Pernod Ricard) wprowadza nowy design butelek, za który odpowiada agencja Dragon Rouge. Zmianie towarzyszy kampania „Ikona spotkań w nowej butelce”, której twarzą jest aktor Maciej Zakościelny.

Article

Główną inspiracją dla projektantów nowej butelki wódki Wyborowa były falujące łany żyta. W nowej odsłonie produkt sprzedawany jest w butelce z wyraźnie zaznaczonym skosem na etykiecie.  Przez całą butelkę przechodzi mocne ścięcie - motyw ten jest również wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki. Dodatkowo na zakrętce pojawiła się litera „W”, czyli symbol produktu.

Polskość zaakcentowano poprzez flagę znajdującą się na dole etykiety oraz certyfikat Polska Wódka (chronione oznaczenie geograficzne) na etykiecie tylnej.

„Ikona spotkań w nowej butelce”

Zmianie designu towarzyszy kampania z udziałem Macieja Zakościelnego, twarzy marki. W projekcie „Ikona spotkań w nowej butelce” Wyborowa opowiada o symbolach, które w naturalny sposób nawiązują do polskiej kultury i celebracji spotkań. Akcja trwa w digitalu.

Wspólnie z Sylwią Chutnik – polską pisarką i kulturoznawczynią – Wyborowa przygotowała z kolei zestawienie dziesięciu symboli spotkań. W tym przedmiotów codziennego użytku, z których często korzystamy, uczestnicząc we wspólnej celebracji. Zaczynając od stołu,Chutnik wybrała 10 niezbędnych przedmiotów, które symbolizują spotkania w najbliższym gronie.

Obsługą digitalową Wyborowej zajmuje się VMLY&R Poland. Za design nowej butelki odpowiada Dragon Rouge.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyborowa w nowej butelce. W reklamach Maciej Zakościelny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl