SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wygraj billboard Clear Channel Poland

Chcesz wygrać billboard? - Weź udział w konkursie, któremu patronuje Clear Channel Poland

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland jest współtwórcą konkursu na najlepszy pomysł wykorzystania billboardu. Akcja promocyjna realizowana jest, wraz z radiem RMF/FM oraz dystrybutorem filmu (Kino Świat), w ramach patronatu medialnego jakim Clear Channel Poland objął film "Kumple".

- W związku z tym, że kluczową rolę w filmie "Kumple" odgrywają billboardy - po pierwsze: bohaterowie filmu zawodowo zajmują się ich wyklejaniem, a po drugie: oryginalne, zabawne i wzruszające wykorzystanie billboardów stanowi finałową scenę filmu postanowiliśmy włączyć się do konkursu jako jego partner oraz fundator głównej narody. Główną nagrodą jest bowiem ofiarowanie zwycięzcy konkursu billboardu na okres jednego miesiąca. - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Konkurs polega na przedstawieniu najciekawszego pomysłu wykorzystującego billboard do zakomunikowania dowolnej treści. W konkursie może uczestniczyć każdy kto ma niestandardowy pomysł na to, co można umieścić na billboardzie ... i nie musi być to wcale wyznanie miłosne, jak czyni jeden z bohaterów filmu "Kumple". Każdy, kto marzył by chociaż przez chwilę mieć swój własny billboard może poszukać inspiracji w filmie, by następnie wysłać własne pomysły pocztą lub mailem do organizatorów konkursu. Zwycięzcą zostanie autor najciekawszego pomysłu / hasła. W nagrodę otrzyma billboard najbliższy miejsca zamieszkania lub inny przez siebie wskazanym oraz zgodę na zrealizowanie swojego pomysłu. Ekspozycja na billboardzie potrwa miesiąc, a projekt zostanie przygotowany przez dystrybutora filmu. Czas realizacji zwycięskiego projektu wraz z ekspozycją wyniesie maksymalnie pół roku.

Dołącz do dyskusji: Wygraj billboard Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl