SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

XX Edycja Zewnętrznej Galerii AMS

1 lipca ruszyła kampania projektu firmy AMS "Sztuka w mieście.

1 lipca ruszyła kampania projektu firmy AMS "Sztuka w mieście. Zewnętrzna Galeria AMS 1998-2002". Kampania promuje retrospektywną wystawę, którą będzie można oglądać 11 lipca (piątek) w Państwowej Galerii Sztuki Zachęta w Warszawie. Wystawa dokumentuje i podsumowuje działania podejmowane w ramach projektu Zewnętrzna Galeria AMS, projektu, którego istotą jest wykorzystywanie typowo reklamowych mediów jako miejsc prezentacji społecznie wrażliwej sztuki. Wystawa trwać będzie do 10 sierpnia 2003, po czym zostanie ona zaprezentowana również w Krakowie (15.08-31.08), Wrocławiu (3.10-2.11), Gdańsku (7.11-23.11) i Poznaniu (12.01-1.02).

Zewnętrzna Galeria AMS to projekt non-profit, zainicjowany w 1998 roku przez firmę AMS S.A. Jego celem jest wspieranie wszelkich form działań artystycznych rozgrywających się w przestrzeni publicznej, a poza tradycyjnymi galeriami. Projekt opiera się na wykorzystaniu typowo reklamowych mediów (billboard, citylight itd.), do celów artystycznych i pro-społecznych.

Oprócz odbywających się co dwa, trzy miesiące ogólnopolskich pokazów artystycznych plakatów na billboardach, Galeria tworzy sieć lokalnych galerii jednobillboardowych, inicjuje uliczne festiwale malowania, organizuje pokazy dyplomów szkół artystycznych na nośnikach reklamowych, tworzy kolekcję sztuki i wspomaga finansowo i organizacyjnie twórców i instytucje artystyczne.

Dołącz do dyskusji: XX Edycja Zewnętrznej Galerii AMS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl