Z Bauera do ASP

Beata Orłowska w Axel Springer Polska

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska poinformowało, iż z dniem 1 lutego 2005 r. w strukturach marketingu wydawnictwa utworzone zostanie stanowisko Strategic Media Manager, które obejmie Beata Orłowska. Będzie ona odpowiedzialna za zarządzanie budżetami mediowymi tytułów oraz współpracę z domami mediowymi.

Beata Orłowska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w obszarze mediów. Pracowała w agencjach DMB&B, Impact Media, Euro RSCG, a przez ostatnie 3,5 roku w wydawnictwie Bauer.

Beata Orłowska będzie współpracowała przede wszystkim z Dyrektorem Działu Promocji Faktu, Ewą Kamińską-Lampart oraz Dyrektorem Działu Promocji Magazynów, Jackiem Wlazło, a także brand managerami poszczególnych tytułów. Jej bezpośrednią przełożoną będzie Beata Mońka - Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu Axel Springer Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style