SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Ery do One-2-One i MobiJOY!

Michał Kulka objął funkcję Mass-market Director w One-2-One oraz Head of Strategy w MobiJOY! Mobile Marketing - spółkach działających na rynku komunikacji i marketingu mobilnego

Utworzenie tych stanowisk związane jest z realizacją długoterminowego planu rozwojowego obu firm.

Michał Kulka jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jego kariera zawodowa związana jest z tworzeniem strategii i rozwojem największych przedsięwzięć internetowych i mobilnych w Polsce: kierował warszawskim Biurem Reklamy Onet.pl, był dyrektorem ds. rozwoju Expander.pl, ostatnio pełnił obowiązki Product Managera w PTC, operatora sieci Era, zarządzając i rozwijając  produkty niegłosowe (Omnix, MMS, Java, mobile advertising i inne). W 2003 roku został wiceprezesem zarządu Interactive Advertising Bureau, odpowiedzialnym za obszar mobile. Jest członkiem IAB od 2000 roku.

W zakresie obowiązków Michała Kulki w One-2-One będzie zarządzanie Pionem Usług Masowych, który obok Pionu Kluczowych Klientów został wydzielony z dotychczasowych struktur działu sprzedaży w grudniu 2004 roku. Jednocześnie  będzie on odpowiadał za strategię projektowanych kampanii w powiązanej kapitałowo z One-2-One agencji mobile marketingowej MobiJOY!

Michał Kulka jest współtwórcą serwisu fotograficznego onePhoto.net oraz poGodzinach.pl. Swój wolny czas wykorzystuje na aktywność sportową:  In-line skating (w wydaniu agresywnym), narciarstwo i windsurfing. Spokój ducha przynosi mu fotografia. Jest członkiem Mensa Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z Ery do One-2-One i MobiJOY!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl