Zalando implementuje asystenta mody opartego o ChatGPT

Pierwsza wersja beta asystenta mody Zalando zostanie udostępniona wybranej grupie klientów wiosną. Jest oparty o bota ChatGPT.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zalando implementuje asystenta mody opartego o ChatGPT

Technologia OpenAI pozwala klientom na zadawanie pytań z wykorzystaniem własnych pojęć i słów związanych z modą, co pomaga w bardziej intuicyjnym poruszaniu się po szerokim asortymencie Zalando.

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wkrótce wprowadzi, w swojej aplikacji i na stronie internetowej, osobistego asystenta mody wykorzystującego ChatGPT. W ten sposób Zalando wykorzysta potencjał generatywnej technologii AI, by wzmocnić doświadczenie odkrywania mody online.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zalando-billboardy-z-uzywanych-ubran ##

Klientom Zalando poszukującym wśród jednego z najszerszych asortymentów na rynku, tej jednej, idealnej rzeczy, czasem przyda się dodatkowa pomoc. Dzięki nowemu asystentowi mody cały ten proces stanie się jeszcze bardziej intuicyjny i naturalny, a klienci będą mogli poruszać się po asortymencie Zalando z wykorzystaniem własnych modowych pojęć.

grafika

Zalando podpowie, w co się ubrać

Przykładowo, jeśli klient zapyta „W co mam się ubrać na wesele w Madrycie w maju?” asystent mody Zalando będzie w stanie zrozumieć, że jest to wydarzenie formalne oraz przewidzieć jakiej pogody można spodziewać się w maju w Madrycie. Na tej podstawie przedstawi uzasadnienie wyboru w formie pisemnej i zarekomenduje ubrania odpowiednie na taką okazję.

Rekomendacja w przyszłości może zostać połączona z informacjami o preferencjach klientów, takich jak ich ulubione marki, a także z produktami dostępnymi w ich rozmiarach, co zapewni jeszcze bardziej spersonalizowany dobór. Odpowiadając na zadane pytania asystent mody Zalando będzie dostarczał klientom odpowiednie produkty, a prowadzona z nim dyskusja umożliwi dalsze doprecyzowanie wyników.

Technologia ta w pierwszej wersji beta, wspierającej języki angielski i niemiecki, zostanie udostępniona wybranej grupie klientów w Niemczech, Irlandii, Wielkiej Brytanii oraz Austrii na wiosnę. Pozwoli ona na odkrywanie asortymentu Zalando i inspiracji modowych w zupełnie nowy i intuicyjny sposób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zalando-ma-mniej-zwrotow-odziezy-w-nieodpowiednim-rozmiarze-jak-dziala-zalando-size-advice ##

- Angażujemy się w zrozumienie potrzeb i preferencji klientów i z niecierpliwością czekamy na odkrycie potencjału, jaki ChatGPT może wnieść do ich zakupów. Podczas testowania i wprowadzania nowych rozwiązań, będziemy zwracać uwagę na to, w jaki sposób klienci chcą wchodzić w interakcje z naszym asystentem mody, aby zapewnić im najlepsze możliwe doświadczenie – mówi Tian Su, VP personalization and recommendation w Zalando.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?