Kiep.pl na czele witryn z humorem, Codzienny i Repostuj mocno w dół

Wśród serwisów z memami i innymi śmiesznymi treściami liderem zasięgowym jest Kiep.pl, a na najdłużej użytkowników przyciągają Jeja.pl i Jbzd.com.pl. Duże spadki wyników zanotowały Codzienny.pl i Repostuj.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kiep.pl na czele witryn z humorem, Codzienny i Repostuj mocno w dół

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w listopadzie Kiep.pl odwiedziło 3,41 mln internautów, spędzając średnio po 2 minuty i 24 sekundy. Zasięg witryny wyniósł 11,49 proc.

Kolejne trzy serwisy przyciągnęły powyżej 2 mln internautów. Besty.pl miały 2,88 mln użytkowników, minutę i 36 sekund przeciętnego czasu korzystania i 9,68 proc. zasięgu, Jbzd.com.pl - 2,51 mln internautów, 22 minuty i 11 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 8,46 proc. zasięgu, a Codzienny.pl - 2,41 mln internautów, minutę i 17 sekund średniego czasu oraz 8,13 proc. zasięgu.

Na jeszcze dłużej niż Jbzd.com.pl przyciągały użytkowników Jeja.pl. Serwis odwiedziło 1,64 mln internautów (co dało 5,52 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 30 minut i 41 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polska-press-agora-doba-na-tiktok-google-lider-mediapanel-listopad,7169733516994689a ##

Memownia.pl zanotowała 1,96 mln odwiedzających, minutę i 32 sekundy średniego czasu korzystania i 6,61 proc. zasięgu, eFreewolni.pl - 1,88 mln użytkowników, minutę i 30 sekund przeciętnego czasu i 6,34 proc. zasięgu, a Repostuj.pl - 1,83 mln użytkowników, 2 minuty i 23 sekundy średniego czasu oraz 6,15 proc. zasięgu.

Lols.pl przyciągnęło 1,72 mln internautów (5,79 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 2 minuty i 5 sekund.

grafika

Na Kiep.pl w porównaniu z październikiem liczba internautów zmalała o 51,8 tys. (1,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego o 56 sekund (28 proc.).

Dużo mocniej zmniejszyły się wyniki dwóch innych witryn. Codzienny.pl stracił 566,2 tys. użytkowników i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 19 i 15,4 proc. w dół), a Repostuj.pl - 923,9 tys. internautów (33,6 proc.) oraz minutę i 34 sekundy średniego czasu (39,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/komunikatory-najpopularniejsze-messenger-whatsapp-telegram,7169726187185793a ##

Na Jbzd.com.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 269,1 tys. (12 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 9 minut i 49 sekund (30,7 proc.). Memownia.pl zanotowała wzrost o 167,2 tys. użytkowników (9,3 proc.) i spadek średniego czasu korzystania o 11 sekund (10,7 proc.), a eFreewolni.pl - wzrost o 268,9 tys. internautów (16,6 proc.) i spadek średniego czasu o 28 sekund (23,7 proc.).

Lols.pl straciło 61,9 tys. odwiedzających (3,5 proc.), zyskując 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (33 proc.), a Jeja.pl przy spadku liczby użytkowników o 18 tys. (1,1 proc.) średni czas wydłużył się o 3 minuty i 13 sekund (11,7 proc.).

Natomiast na Kochamhumor.pl liczba internautów zwiększyła się o 92,3 tys. (5,9 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego - o 19 sekund (16,7 proc.).

grafika

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek