Zbliża się IX Charytatywny Bal Dziennikarzy

IX Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się 10 lutego w Auli Politechniki Warszawskiej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dochód z Balu – zgodnie z tradycją -  zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Organizowana od 1998 roku impreza, w którym uczestniczy corocznie ok. 800 – 1000 gości, jest jedynym tego rodzaju wydarzeniem, gromadzącym tak licznie przedstawicieli wszystkich mediów oraz osoby ze świata polityki, biznesu i kultury.

Fundacja „Charytatywny Bal Dziennikarzy” jest instytucją non-profit, założoną w 1998 roku przez dziennikarzy z różnych mediów. Wspomaga zarówno placówki opieki zdrowotnej, jak i instytucje opieki społecznej, domy dziecka i organizacje osób niepełnosprawnych, związanych z opieką nad dziećmi. Przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, takich jak coroczne Bale, pikniki, czy spektakle teatralne, jak np. „Kot w butach” grany przez dziennikarzy w warszawskim Teatrze Buffo, udało się zebrać łącznie ok. 2 mln zł. Wśród placówek, które dzięki temu uzyskały pomoc były m. in.: Klinika Onkologii oraz Klinika Niemowlęca Instytutu „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka”, Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Profesora Antoniego Gębali w Lublinie, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu, Towarzystwo Nasz Dom, domy dziecka, a także dziesiątki innych szpitali oraz organizacji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta