ZenithOptimedia: Internet drugim medium reklamowym w 2009 r.

Firma ZenithOptimedia Group Polska prognozuje w bieżącym rokustagnację na krajowym rynku reklamowym. Kryzys najbardziej dotkniepod tym względem prasę, a tylko internet będzie się rozwijałdynamicznie.

ZenithOptimedia
ZenithOptimedia
Udostępnij artykuł:

Prognozowane wydatki na reklamę w2009r.Telewizja - 4088 mln zł (wzrost o 2proc.)Internet - 896 mln zł (wzrost o 22 proc.)Magazyny - 824 mln zł (- 10 proc.)Outdoor - 690 mln zł (-2 proc.)Prasa - 682 mln zł (-9 proc.)Radio - 501 mln zł (-5 proc.)Reklama kinowa - 109 mln zł (2 proc)

ZenithOptimedia
Autor artykułu:
ZenithOptimedia
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję