Zespół Edelman Polska pod nowym kierownictwem

Nowym dyrektorem działu PR konsumenckiego (Consumer PR Unit) wEdelman Polska został Jarosław R. Andruszkiewicz.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Poprzednio J. R. Andruszkiewicz zajmował stanowisko PR &Marketing Managera w Microsoft (w grupie Entertainment &Devices Division). W ostatnich latach pracował za granicą pomagającwejść na rynek europejski największemu australijskiemu operatorowiturystycznemu (Intrepid Travel). Wcześniej był wiceprezesemorganizacji pozarządowej (Stowarzyszenie IntegracjaPrzedsiębiorczość Edukacja) i autorem programu Europejska EdukacjaFarmaceutów organizowanego pod patronatem Ministra Zdrowia RP.

Doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i reklamyzdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych (GGK,Young & Rubicam) gdzie odpowiadał za obsługę budżetówreklamowych m.in. Benckiser, CPN (obecnie Orlen), Danone, KraftJacobs Suchard, IBM a później doradzał polskim agencjom i ichKlientom, a wśród nich firmom: Bayer, Computerland (dziś Sygnity),Henkel, Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Pharmacia,Pfizer, Polfa Kutno (IVAX). Karierę rozpoczynał jako dziennikarzRadia ZET i redakcji zagranicznej Obserwatora Codziennego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana