SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Po lodach Ekipa Friza wypromuje artykuły szkolne

Firma Herlitz, producent artykułów szkolnych rozpoczęła współpracę z Ekipą. Jednym z pierwszych wspólnych przedsięwzięć jest seria artykułów papierniczych zaprojektowanych przez członków Ekipy.

Article

Już wkrótce na rynku pojawią się nowe produkty papiernicze zaprojektowane przez członków Ekipy.

 - Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z Ekipą, tak popularną wśród naszej grupy docelowej - mówi Jacek Pobłocki, head of marketing firmy Herlitz. - Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/ Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon Back to School 2021 i kolejne miesiące - podkreśla.

Efektem współpracy są zeszyty i teczki w dwóch liniach kreatywnych, w każdej z nich powstało po 6 różnych projektów graficznych, co w sumie daje kolekcję 12 różnych okładek.

- Warto zwrócić uwagę na oryginalność tych projektów - są niezwykle kolorowe i dopracowane w każdym detalu. To sprawi, że powinny przyciągnąć klientów do sklepów, poprzez swój niepowtarzalny design - mówi Agnieszka Szablewska, inicjator projektu po stronie Herlitz – Fani na pewno dojrzą na okładkach wizerunki przyjaciół, których na co dzień znają z domu Ekipy.

Ilość produktów, jakie trafią do sprzedaży w ramach limitowanej kolekcji w okresie sierpień-wrzesień br. szacowana jest na 6-7 mln sztuk. Złożą się na to: zeszyty A5 i A4 oraz teczki rysunkowe A4. Produkty zaprojektowane przez znanych twórców internetowych będą sygnowane logotypami Ekipa oraz Herlitz.

- Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły – mówi Łukasz Wojtyca, w Ekipie znany jako Wujek Łuki – Poprzedni rok szkolny był inny niż wszystkie, dlatego też będzie dobrze zobaczyć się z własną ekipą we wrześniu – dodaje Wujek Łuki. Firma zapowiada kolejne wspólne projekty.

Lody Ekipy hitem sprzedażowym

W ostatnich miesiącach furorę zrobiły produkowane przez firmę Koral lody Ekipy. Ich pierwsza partia natychmiast zniknęła ze sklepów, kolejne pojawiły się także w sieciach Biedronka i Lidl. Pod koniec kwietnia Koral uruchomił dodatkową linię produkcyjną, zapowiadając, że dzięki temu w ciągu doby będzie wytwarzanych milion sztuk lodów Ekipy.

Karol Wiśniewski (lepiej znany jako Friz), główny twórca Ekipy, w czerwcu na konferencji dla inwestorów giełdowych zaznaczył, że dostała ona około tysiąca propozycji promowania różnych marek. - Gdybyśmy chcieli, to moglibyśmy zrobić prawie każdy produkt spożywczy i sprzedawać go pod własną marką - przyznał.

Przygotowywane są już kolejne produkty oznaczone marką Ekipy. - Chcemy zrobić to bardzo ostrożnie, nie zalać rynku bezsensownie wszystkim od Ekipy, tylko co chwilę dawkować ludziom naszą markę. Bo w przeciwnym wypadku to by się przejadło. Jak coś jest zbyt popularne, to też jest źle - stwierdził Wiśniewski.

Ekipa Holding z nowymi inwestorami

W czerwcu Ekipa Holding poinformowała, że w ramach oferty prywatnej sprzedała 45 inwestorom akcje nowej emisji za 10,38 mln zł. Pozyskane środki zamierza przeznaczyć w całości na rozwój.

Na działalność Ekipy Holding składają się przede wszystkim kanały youtube’owe grupy twórców skupionych wokół Karola "Friza" Wiśniewskiego (za sprzedaż ich oferty reklamowej odpowiada spółka Ekipa Management) oraz sklep internetowy z odzieżą i gadżetami (zarządza nim spółka Ekipatonosi).

Karol Wiśniewski podał, że w ub.r. Ekipatonosi osiągnęła ok. 10 mln zł przychodów i była rentowna, natomiast w br. notuje miesięcznie ok. 3 mln zł (odpowiada także za album muzyczny Ekipy, który ma ukazać się jeszcze w czerwcu).

W listopadzie ub.r. Ekipę Holding podpisała list intencyjny z kontrolowanym przez Januarego Ciszewskiego funduszem JR Holding. Firmy umówiły się wtedy, że w zamian za pakiet akcji Ekipy wehikuł Januarego Ciszewskiego pomoże jej na główny lub boczny rynek warszawskiej giełdy „poprzez połączenie z publiczną spółką akcyjną w ramach realizacji transakcji odwrotnego przejęcia”.

Na początku lutego zapowiedziano, że Ekipa Holding połączy się z notowanym na bocznym rynku warszawskiej giełdy Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym. Dodano, że w efekcie fuzji „powstanie podmiot o mocnej pozycji konkurencyjnej w branży nowoczesnych mediów”. Miesiąc później podpisano umowę term sheet, w której ustalono kolejne szczegóły fuzji. Ma ona nastąpić do końca września br., w zarządzie połączonego podmiotu będą prezes i wiceprezes wskazani przez Ekipę oraz drugi wiceprezes wskazany przez Beskidzkie Biuro Inwestycyjne, a w radzie nadzorczej ma być od pięciu do dziewięciu członków, z których trzech (w tym przewodniczącego) wskaże Ekipa, a trzech - Beskidzkie Biuro Inwestycyjne.

W ostatnich miesiącach Ekipa Holding prowadziła negocjacje z notowanym na giełdzie studiem All In! Games dotyczące współpracy przy przygotowaniu i wydaniu gry wideo, przy czym nie podjęto właściwej współpracy. Podpisała natomiast ramową umowę z notowanym na giełdzie studiem T-Bull, tworzącym głównie gry mobilne, dotyczącą wydania przynajmniej dwóch gier.

W ostatnich miesiącach furorę zrobiły produkowane przez firmę Koral lody Ekipy. Ich pierwsza partia natychmiast zniknęła ze sklepów, kolejne pojawiły się także w sieciach Biedronka i Lidl. Pod koniec kwietnia Koral uruchomił dodatkową linię produkcyjną, zapowiadając, że dzięki temu w ciągu doby będzie wytwarzanych milion sztuk lodów Ekipy.

JR Holding wycenił Ekipę na 144 mln zł

W lutym br. JR Holding objął 12,3 mln akcji Ekipy Holding z nowej emisji, które stanowią 11,97 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. W swoim raporcie za pierwszym kwartał JR Holding wycenił ten pakiet na 17,22 mln zł, co daje kapitalizację całej Ekipy w wysokości 143,8 mln zł.

- W swoich raportach przy spółkach niepublicznych zawsze wyceniamy nasze akcje po cenie ostatniej emisji - wyjaśnił January Ciszewski podczas konferencji. - Moim zdaniem to bardzo ostrożna wycena - dodał.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Po lodach Ekipa Friza wypromuje artykuły szkolne

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Żenada.
31 0
odpowiedź
User
Kasia
Kocham Ekipę!!! Kocham PiS!! I wiecie co - ciesz się, że żyje w tym cudnym kraju!! Super naprawdę, coraz lepiej się dzieje
4 26
odpowiedź
User
kolis
Powinni zrobić ich 70 mln. Dzieciaki te 7 mln wykupią w dobę.
12 6
odpowiedź